het begin

18 maart 2018 - Groningen, Nederland

Hoi,

Dit is het begin. Of nog niet eens, dit is alleen nog maar een test. Gewoon even kijken of het werkt. Of http://www.patrickdudink.reislogger.nl zometeen bereikbaar is voor iedereen. Met iedereen bedoel ik natuurlijk alle papa's, mama's, vrienden, vriendinnen, familie, kennissen en stalkers. Ik heb een mooi fotootje toegevoegd van mijn lieve band, omdat ze de beste zijn, maar ook om te kijken of het werkt. Ik heb ook meteen een route toegevoegd, van Wervershoof naar Groningen. Omdat ik daar de afgelopen 4,5 jaar regelmatig heb mogen rijden voor mijn studie. Voor iedereen die dit leest en eigenlijk al een tijdje niks meer van me gehoord heeft: ik ben inmiddels klaar met mijn bachelors in psychologie en bedrijfskunde en voordat ik verder willen leren over talent development & creativity en over change management, is het nu eerst tijd voor iets anders: een reisje naar Amerika. Aanstaande woensdag vertrek ik voor 2,5 maand om de verenigde staten te doorkruisen. Oftewel, binnenkort meer!

Tot snel!

Patrick

1. Astrid:
    18 maart 2018
    Leuk hoor jochie. We zullen je missen als je in Amerika bent. Maar wensen je heel veel plezier daar.
  2. Patrick Dudink:
    18 maart 2018