Nawoord

7 juni 2018

Voor de mensen die hier voor het eerst komen. Kijk even rond. Alle verhalen lezen is waarschijnlijk veel te veel. Dus ik raad je aan om gewoon wat foto's te kijken, of een plaats uit te kiezen die je interesseert en dan gewoon die verhalen te pakken.
Oké, dit is het einde van de reis. De terugvlucht was relatief goed gegaan. Van Seattle naar Manchester, met daar zes uur wachten (in de pub) en door naar Amsterdam. Onderweg nog een paar toffe mensen tegengekomen (de jeugd en fysio van Everton). Maar het was toch ook wel erg mooi om weer thuis te zijn.

Als ik de eerste dagen wat minder had gedronken, had de jetlag waarschijnlijk ook wel meegevallen.

Voor mij was het een leuke reis, ik heb veel geleerd en genoten. Iedereen bedankt die me gevolgd heeft, en vooral de reacties maakten voor mij het schrijven de moeite waard.

Ik laat dit nog even online staan voor als ik iets terug wil kijken of op wil scheppen. Maar verder komt er waarschijnlijk niks meer bij. Bedankt en de groetjes!